Nuobaudos komandoms

Nuobaudų nėra.

Architektas / Namai
Reitingas: 0
Parašė komentarų: 418

Įvykiai

2014-09-02 17:09
Uždrausta komentuoti
įdomu ar numatomo ir perspektyviai neblogo Ž sezono nesugriaus rusų invazija... Kiek mokiaus dažno lietuvio nekenčiamam IL, tai tokie traukinių "užsidegimai" kaip šinaidien ties Kaunu tikrai nėra atsitiktiniai, žinant, kad HE susprogdinimas nušluotų ir visą K jėgerių batalioną...

O jei rimtai, tai tikiuos gero ir emocijas geras dovanojančio Ž sezono. Death to hamas and fucking bosnian fundamentalists... Nespėjau toj temoj pakomentuot...
2014-09-02 16:13
Ištrintas komentaras
Kazlauskas teisus praktiškai 100 procentų. Tokie duomenys: ūgis, greitis, plastika, koordinacija, neblogas metimas (kai pasitiki savim; aišku ne super snaiperis, bet...) - turėtų būt dominuojantis SF Europoj tai tikrai, o ir NBA rastų sau vietą ir būtų kietas role player, gal net starteris lievesnėj komandoj, bet vis tas charakteris...

Bet dėl charakterio kaltas ne vien pats žaidėjas. Charakteris veikia epigenezės principu: jis viena vertus įgimtas, bet tiek kiek įgimtas - tiek pat ir išugdomas per natūralų organizmo vystymosi periodą.

Nors esu Žalgirio pusėj, bet reikia pripažint, kad ta komanda padarė daug blogo Lietuvos krepšiniui. Kuzia ir taip buvo kiek minkštesnis (va pažėkit į D-Mo - visaip jam aplinkybės rodos pačios trugdo atsiskleist, bet jis nesubyra ir savo tikrai pasieks, nes pas jį kiaušai tikrai dideli), bet tai realiai galėjo išsiugdyt. Pažėkit kaip Šiauliuose varė. Kibire po 15 ar net daugiau taškų, vos 19-20 metų, LKL prieš lyderius Ž ir LR sužaisdavo visada galingai. Nepasakytum, kad tada jam kažko trūko itin. O va kaip nuėjo į Ž taip ir sėdo ant suolo porai sezonų, o kas labiausiai apgailėtina, tai Lipkevičius būdavo startinis, o Kuzia dažnai net ant parketo neišbėgdavo. Pykit nepykit, bet tokį žlugdymą atlaikytų retas. Po tų dviejų metų irgi pusė sezono neturėjo daug pasitikėjimo iš Plazos ir tik išvykus Darden pagaliau atsiskleidė.

Va čia ir yra bėda... Dažnai jauni talentingi lietuviukai kašiorai yra ne tik kad marinuojami, kas yra didelis blogis savaime, bet dažnai net ir išbėgę į aikštę nebegali laikui bėgant prisiimt atsakomybės, nes visada tuose granduose buvo "auklėjami", kad už juos darbą padarys pagrindiniai žaidėjai, o jei pasiseks - tai jaunimas po 5 metų, arba atėjus eilinei finansiniai krizei galės tapti tais pagrindiniais. Serbai pvz kaip tampa pagrindiniais jaunimo lygmenyje, taip tas naratyvas nenutrūksta ir jie tampa partizanu, zvezdu ar dar kokių tai klubų lyderiais ar bent pagrindiniais žaidėjais... Kuziai šiuo atveju nereikėjo dar eit iš Šiaulių, arba jei eit tai kur nors panašiai kaip Gailius.... Na, arba kaip jau kažkas čia rašė - reikėjo dar praeitam sezone pabūt Ž - čia jis būtų tikrai atsigavęs.

O kad jis gali būt komandos pagrindiniu žaidėju - jau įrodęs ir Šiauliuose ir Ž. tiesiog jam reikia laiko tam atsiskleist, o ne kaip dabar: atsigaut tik spėja --> vėl sodinamas...

Ždž tikrai pyktis ima ant Ž, tokiam talentui karjerą pagadino stipriai. Manau, gerai daro dalis dabartinio jaunimo varydami į ESP palošt.
2014-09-02 16:13
Uždrausta komentuoti
Kazlauskas teisus praktiškai 100 procentų. Tokie duomenys: ūgis, greitis, plastika, koordinacija, neblogas metimas (kai pasitiki savim; aišku ne super snaiperis, bet...) - turėtų būt dominuojantis SF Europoj tai tikrai, o ir NBA rastų sau vietą ir būtų kietas role player, gal net starteris lievesnėj komandoj, bet vis tas charakteris...

Bet dėl charakterio kaltas ne vien pats žaidėjas. Charakteris veikia epigenezės principu: jis viena vertus įgimtas, bet tiek kiek įgimtas - tiek pat ir išugdomas per natūralų organizmo vystymosi periodą.

Nors esu Žalgirio pusėj, bet reikia pripažint, kad ta komanda padarė daug blogo Lietuvos krepšiniui. Kuzia ir taip buvo kiek minkštesnis (va pažėkit į D-Mo - visaip jam aplinkybės rodos pačios trugdo atsiskleist, bet jis nesubyra ir savo tikrai pasieks, nes pas jį kiaušai tikrai dideli), bet tai realiai galėjo išsiugdyt. Pažėkit kaip Šiauliuose varė. Kibire po 15 ar net daugiau taškų, vos 19-20 metų, LKL prieš lyderius Ž ir LR sužaisdavo visada galingai. Nepasakytum, kad tada jam kažko trūko itin. O va kaip nuėjo į Ž taip ir sėdo ant suolo porai sezonų, o kas labiausiai apgailėtina, tai Lipkevičius būdavo startinis, o Kuzia dažnai net ant parketo neišbėgdavo. Pykit nepykit, bet tokį žlugdymą atlaikytų retas. Po tų dviejų metų irgi pusė sezono neturėjo daug pasitikėjimo iš Plazos ir tik išvykus Darden pagaliau atsiskleidė.

Va čia ir yra bėda... Dažnai jauni talentingi lietuviukai kašiorai yra ne tik kad marinuojami, kas yra didelis blogis savaime, bet dažnai net ir išbėgę į aikštę nebegali laikui bėgant prisiimt atsakomybės, nes visada tuose granduose buvo "auklėjami", kad už juos darbą padarys pagrindiniai žaidėjai, o jei pasiseks - tai jaunimas po 5 metų, arba atėjus eilinei finansiniai krizei galės tapti tais pagrindiniais. Serbai pvz kaip tampa pagrindiniais jaunimo lygmenyje, taip tas naratyvas nenutrūksta ir jie tampa partizanu, zvezdu ar dar kokių tai klubų lyderiais ar bent pagrindiniais žaidėjais... Kuziai šiuo atveju nereikėjo dar eit iš Šiaulių, arba jei eit tai kur nors panašiai kaip Gailius.... Na, arba kaip jau kažkas čia rašė - reikėjo dar praeitam sezone pabūt Ž - čia jis būtų tikrai atsigavęs.

O kad jis gali būt komandos pagrindiniu žaidėju - jau įrodęs ir Šiauliuose ir Ž. tiesiog jam reikia laiko tam atsiskleist, o ne kaip dabar: atsigaut tik spėja --> vėl sodinamas...

Ždž tikrai pyktis ima ant Ž, tokiam talentui karjerą pagadino stipriai. Manau, gerai daro dalis dabartinio jaunimo varydami į ESP palošt.
2014-01-28 12:40
Profesionalus komentaras
Sutinku su žemiau rašiusiais, jog Motiejūnas visgi labai prastai parinko sudėtį. Aišku, pinigų nėra, BET...

Tiesiog pikta matyt tokį startą, kuriam yra Milaknis ir Lipkevičius - žaidėjai, kurie tikrai būtų geras pasirinkimas PPŽ, Šiauliams, tam pačiam Neptūnui... Bet ir tai labiau kaip role players, negu lyderiai. Na tiesiog jie nėra sutverti žaist aukščiausiam lygmeny ir tiek, o jei vadybininkas to nemato, tai čia jau nežinau.

Kita vertus, jie kol kas yra kiek aukštesnio meistriškumo nei Dimša ar Grigonis, kuriems aš būdamas vadybininkas būčiau atidavęs starto pozicijas SG ir SF pozicijose. Esmė ta, kad pastarieji du vaikinai turi talentą - ne aišku ar jie tikrai bus EL lygio grajokai, bet čia bent šansas yra, kad sužibės. O vat Milaknis, Vene, Lipkevičius, deja, yra pilkuma, į kurios žaidimą tiesiog sunku žiūrėt.

Kitas dalykas, kuris bado akis - tai tas, kad komandoj per daug žaidėjų. Dėl to nėra balanso, neaiškios žaidėjų rolės, būna koks Čižas išbėga kas trečiose rungtynėse, nu nzn ar tai gerai. Geriau dirbt kryptingai su mažiau medžiagos.

Žodžiu, pateiksiu savo preliminarią komplektaciją, kurią jau rodos kažkada ir esu pateikęs, ir su kuria galbūt nebūtume net top-16, bet šiuo atveju, neturint pinigų, progresas tikrai svarbiau nei pergalės.

PG: Dentmon, Jasikevičius, Juškevičius (pastarasis būtų daugiau antras įžaidėjas, ir tai būtų paskutinis jam suteiktas šansas).Čižauskas, Vecvagars - skolinami LKL klubams.

SG: Dimša, Grigonis (pastarasis reikalui esant statomas kaip SF ar net PG, jei takim Juškė visiškai grybauja), Juškė kaip trečias SG reikalui esant.

SF: Grigonis, Ulanovas/A. Butkevičius/Kisielius/Linkevičius (vienas ar du pastarieji, vistiek ir dabar SF pozicijoj nieko nėra, Pocių kaip SF, arba tiksliau galintį pažaist SF imt neapsimoka, geriau pataupyt pinigus, juoba, kad jis nieko ir nerodo doro).

PF: Jankis, Valeika (pastarąjį tikrai įdomu išbandyt aukštesniam lygį - judrus, atletiškas, gali pataikyt ir iš bėdos LKL tikrai ir pacentruot sugebėtų).

C. Robinis (šiais metais jam didelių priekaištų neturiu, manau žaidžia net virš galimybių ribos),

Galdikas/Dimša.

Suprantu, kad sudėtis nėra EL lygio, bet tokiu būdu būtų galima tikėtis jaunų žaidėjų tobulėjimo, galbūt kuris nors netikėtai prisitaikytų aukštesniam lygy, juk būna, kad žaidėjai ir vėliau atsiskleidžia. Svarbu tai, kad galbūt jaunikliai kaip Dimša ar Grigonis suprastų, kad jie jau dabar yra atsakingi už Ž rezultatus EL, tas jie pridėtų ir pasitikėjimo, patirties ir galbūt kitam sezonui jie būtų rimta jėga. Dabar, kai laiką degina Milaknis, Lipkevičius, tai net skaudu žiūrėt - žaidimas vistiek tragiškas, neįdomus, prastas, tai geriau jau tokį pat krepšinį žiūrėčiau su jaunimu dominuojančiu rotacijoj, tai bent viltį palaikytų.

P.S. atsisakius Pocius, Kšištofo manau būtų sutaupyti keli svarbūs litai
2013-09-23 03:06
Profesionalus komentaras
Tikrai džiugina stiprėjantys Lietuvos klubai... Kai pamačiau antraštę, tai pamanaiu, kad Uniks žaidė be Goudeluck, Eidson ar apskritai savo lyderių, o čia wow, žiūriu visi yra :) Aišku tik draugiškos tos rungtynės, bet realiai prieš 5 metus, jei kas būtų sakęs, kad Nevėžis draugiškose duos gerą kovą Uniksui tai čiuju visi būtų žvengę iš to žmogaus. O šiaip tikrai būtų smagu matyt įdomesnį LKL, nes man jau kiek pabodo Ž-LR finalai pastovūs. Būtų šaunu jei bent 4 ekipos realiai galėtų pretenduot į finalą :) Praeitais metais jau buvo labai arti to, aišku, ten da dėl varžybų sistemos tokia mėsmalė susidarė, bet šiemet tas pats Nevėžis, Neptūnas, PPŽ, net Prienai gali dar stirpriau kibt į gerkles Ž ir LR. To tiesą sakant ir palinkėsiu.

O ateity, reikia galvot, kaip padaryt kad Eurocup žaistų bent 3 LT klubai, nes sudėtys tikrai gerėja ir manau, kad ten ramiai koks Nevėžis draskytūs jau ir šiais metais
2013-09-06 01:02
Profesionalus komentaras
Nuslūgus emocijoms ir aš pasisakysiu :) Vistik keista kaip tokia komanda kaip BJR Makedonija sugeba kapotis su tokiom komandom kaip Lietuva. Taip turi vieną labai gerą žaidėją, vieną gerą ir vieną patyrusį veteraną, kuris buvo stiprus vidutiniokas. Kiti gi žaidėjai, jų kūno sudėjimas dažnai net neprimena profesionalaus sportininko kūno sudėjimo... Be to ir žaidžia jie 5-6. Na ką gi, tikrai pavyzdys kaip atsidavimas ir dvasia atstoja meistrikšumą. Aišku, jie turbūt net neis toliau, tačiau šalis gali tais vyrais didžiuotis.

O dabar svarbiausia - Lietuva. Šiandien vėl prastai sužaidėm kertinius ir lemtingus momentus, Apie tai jau rašiau po paskutinių draugiškų. Tokie momentai, kai pirmavom +12, po to +13 IV kėl ir nesugebėjom galūtinai palaužt varžovų. Dėkui Dievui, gale nepaleidom rungtynių. Tiesa, šįkart sužaist tuos kertinius momentus kiek trugdė ir teisėjai [teisėjavimas apskritai žemiau kritikos, pirmoj pusėj traukė teisėjai makedonus, o IV kėl su ta nesportine nužudė juos :D ]. Ždž ir tas sėkmingai sužaistas galas truputį ir sėkmės faktorius: ne visai patys tą pabaigą paėmėm, teisėjai padėjo. Na, bet sekasi geriausiems. Kita vertus tas gebėjimas sužaist tada kada reikia, turėtų dar ateit. Vyrai dar ieško savęs, pažindinasi vienas su kitu aikštėje. Visgi, jie asmenybės, gal net sakyčiau individualistai, todėl neišvengiamai reikia daugiau laiko.

Kleiza. Na sakyčiau drąsus Jono sprendimas jį laikyt ant suolo. Gal ir gerai. Man rodos, akd vakar tarp vyrų įvyko kažkoks pokalbis, kad jie akivaizdžiai elgėsi visai kitaip. Ar dažnai matot D-Mo su tokiom emocijom? Turbūt ne :) Tai tikiu, kad ir Kleiza ras savo vietą. Man tai tikrai norėtųsi jį ir už SF žaidžiant pamatyt, bet tai matyt bus tik II etape, o gal tik 1/4.

Reikia, kad Kuzia įsijungtų. Jis tikrai nėra blogesnis už Joną, tačiau patirties stoka limituoja jo privalumus. Norėtųsi matyt jį 15-20 min užtikrintai stovintį ant kojų ir žaidžiantį naudingai, ką jis daryt tikai gali. Vienas Mačiulis visada nepatemps, ypač prieš galingesnius ir aukštesnius SF, bet čia vėliau manau prisijungs Kleiza. Pocius už SF atrodo apverktinai. Išvis, prie Kemzūros jis geriau žaisdavo, bet gal ir užsisėdėjimo ir traumos įtakos čia dar bus prisidėjusios...

Kalnietis vėl neblogai, susirinko savo įprastas klaidas, bet realiai gerai ir dažniausiai laiku aštrino situaciją, pats užbaiginėjo gerai. 17 pts yra daug. Tačiau reiktų Jonui jį patausot, viso čempo tiek žaisdamas gali ir netempt. Delnas išėjęs įmetė su bauda, bet paskui prapuolė. Reikia jo svaresnio indėlio. Kita vertus Kazlas juo nelabai pasitiki.

Su broliais puolimas buvo kiek statiškas, JV+D-Mo geriau žiūrėjosi. Manau, kad Javtoko nebereikia leist į startą, na jis turėjo 2 geras progas, o atrodė, kad ten nežinau kaip jį spaudžia. Tiesa sakant net balsu nusijuokiau iš jo metimo pačio pirmo :D

To sum up, makedonai vėl žaidė širdimi, tačiau ir apgalvotai. Mes ne viską išpildėm, ne viskas sekėsi, kai kur trūko tiesiog judėjimo be kamuolio ir t.t... to pasekoje dėsningai turim išvargtas rungtynes, nors klaisų skirtumas akivaizdžiai jautėsi. Kai tą esamą ir potencialią klasę pavyks paverst geru žaidimu, tada tikrai būsim top-4. Manau, kad taip ir įvyks :)

Sėkmės visiems ir sveikinimai su pergale
2013-09-05 01:49
Profesionalus komentaras
Teisybė, charakteris čia ir pakišo koją. Buvom išsigandę, nedrąsūs, o kai išdrąsėdavom, tai jau buvo dažnai kvailio drąsa.

Kita vertus mane kiek neramina ir taktiniai dalykai. Kodėl D-Mo visai nežaidžia low-post? Maniau, kad per draugiškas gal nenorima visko atskleist varžovam, bet ir čia nebuvo nieko. tiesa gavo vieną kamuolį, suklaidino varžovą, tik prametė. Javtokas starte irgi ne kas, Krstič jį maudė kaip norėjo. KLeiza irgi tokiuose grajuose galėtų pasikelt į SF poziciją, nes tiek Mačiulis, tiek ir Kuzia buvo tušti.

O šiaip sėkmės toliau, čia dar ne ne tragedija. Ir komentatoriai, nepilkim purvo komentaruose, o kas jei krepšininkai juos skaito? Galima pažert motyvuotos kritikos, tačiau nereikia pilt purvo.

Sėkmės, vyrai. Tikim Jumis!
2013-09-02 17:20
Profesionalus komentaras
BlindaKaip šlapiu skuduru per snukį žalskūriams šita naujiena :DDD Ir gal su juo ir nebus pasirašytas ilgalaikis kontraktas, bet faktas, kad jį pastebėjo Messina yra totalus Zavacko kojų nusivalymas ir perkreiptus ir apakusius žalios lizinginės prostitutės rėksnių snukius.


Aš nesuprantu, ko tu čia išvis rašai?? Koks dar nusivalymas? Ar tu čia taip sublimuojiesi po sunkios dienos mokykloje???

Tik vakar užsiregistravau ir deja supratau, kad be reikalo čia atėjau. Nuolatinė neapykanta, nesantaika tarp žmonių dėl pl.. sporto... Ar jūs turit galvas ant pečių. Sportas turi teik "fun'ą", džiaugsmą ir, aišku, nusivylimą, bet tik ne neapykantą. Aš sutinku, kad jei palaikai vieną komandą, tai natūralu, kad kitos nelabai mėgsti, tačiau šias simpatijas ir antipatijas reikia reikšt civilizuotai.

Argi ir pas mus Lietuvoj jau ima darytis taip, mokinių tarpe, kad kuo bukesnis, panašesnis į O'Doile, tai tuo kietesnis?? Šnd važiavau iš darbo ir girdžiu, kaip du vaikigaliai šnekas, maždaug: kai p*sau tam pyde*** per snukį iš kojos, tai n***i nuvirto.... Nu jūs patys pagalvokit, ar ant tokių bukagalvių galima pastatyt normalią, ekonomiškai stirprią valstybę??? Ne! o Jei ta valstybė silpna, tai iškur bus pinigai tam jūsų sportui, geriems žaidėjams ir rezultatams EL??? Nebus jų, tad savo chamiškumo dėka, bukaprotystės pagalba kenkiat ir tam pačiam sportui, Žalgiriui, LRytui ar Šiauliams. Patys dirbkit, kurkit, uždirbkit, sukit ekonomiką ir sportas atsigaus :)
2013-09-02 16:47
Ištrintas komentaras
LIETUVIS_In_your_faceKaunas yra Lietuvos krepsinio sostine ir kiekvienas sudas (Zavackas) neaiskins savo superstos nuomones. Kaunas ir toliau liks Kaunu, Lietuvos krepsinio sostine, Lietuvos krepsinio lopsiu, o sito ryzo po jo apgailetinos karjeros niekas net neprisimins.Lopšys, ne lopšys, bet dažno kauniečio charakteris yra siaubingas. Tik kaip apsukti, apgauti kitus lietuvius (vien automobilių perpardavinėtojai daugiausiai Kaune yra, ko vertas tas Kauno automobilių turgus). Pažiūrėkit kaip migruoja LKF darbuotojai tarp Žalgirio ir LKF (Sabonis, Motiejūnas, Balčiūnas ir kiti visi vienodi krienai). Rinktinės generalinis rėmėjas pastoviai būna iš Kauno. Tai KG Group, tai TonyBet ar dar kokia Kauno kompanija, Lietuvos krepšinio teisėjų federacijoje (ar kaip ji besivadina) dauguma irgi kauniečiai. Kiti Lietuvos miestai tiesiogiai yra atkirsti nuo krepšinio ir tai yra gėdinga.


Visai sutikčiau... Matydamas situaciją iš vidaus ir galėdamas ją lyginti su kitais pasaulio miestais, kur klesti prekyba galiu pasakyt, kad Kaune dominuoja ne verslumas, bet vertelgiškumas. Ir tai liečia ir Jūsų minėtą autoprekybą ir kitus, stambesnius verslus. Žmonės, verslininkai čia, ypač senosios sovietinės kartos, stengiasi uždirbt čia ir dabar - nemato jokių ateities projekcijų, kad pavyzdžiui galima kūrybiškiau žiūrėt į verslą. Principas Kaune yra toks -nupirkau pigiau, parduosiu čia pat brangiau. O tai nėra gerai, nekuriama jokia pridėtinė erdvė ir makroekonomiškai žiūrint, tai yra žalinga. Aišku, po truputį ta kultūra keičiasi, galiu pasakyt, kad Kaunas nuo maždaug 2007 iki dabar labai patobulėjo. Atsiranda po truputį tas verslumas, antreprenerystė, pagaliau kultūra tampa neatiejama miesto gyvenimo dalimi. Tik trūksta dar tokios bendrosios miesto plėtros vizijos, nes dabar Kaunas yra didelį plotą užimantis miestelis [nesakau kaimas], su tikruoju miestiškumu dar turintis mažai ką bendro. Aišku, Vilnius šiuo atveju pranašesnis, tačiau situacija irgi prasta. Miestą Vilniuje galima rast tik centre - Ged pr prieigose, senamiestyje, Užupyje o pvz stoties/spartos rajonas jau yra tas pats kas Kaunas, vietom net blogiau... O šiaip nereikia to neapykanta grįsto varymo Vilnius vs Kaunas. Nieko iš to gero nebus. Mums reikia kad kuo daugiau mūsų miestų būtų pažangūs, "išmanūs", nes dabar tokia definicija kaip miestas iš ekonominės prieigos žiūrint netenka prasmės. Dabar daug svarbiau konurbanicijos, arba taip vadinamieji mega-miestai ir mega-regionai. O kad sukurti mega miestą Lietuvoje mes neturim pajėgumų. Todėl pasaulio mastu konkurencingas būtų KLaipėdos - Kauno - Vilniaus - Rygos - Talino megamiestas.

p.s. sąvoka megamiestas visai nereiškia miestų suaugusių tarpusavyje fiziškai :D Mega miestas tai, paprastai tariant, itin glaudūs ryšiai, tobula kelių infrastruktūra, bendros vizijos sukūrimas ir įgyvendinimas ir t.t...
2013-09-02 14:36
Ištrintas komentaras
Nu puikią metimo iš visutinio nuotolio techniką buvo įvardės, kuomet metimas prasideda ne nuo pečių ar rankų, bet dar nuo posūkio šuolyje. Įdomiai taip, kai visi kūno judesiai TIESIOGIAI PRISIDEDA